My forest - Първи впечатления

-My forest не заплаща за този прост-

Здравейте мили дами,

днес ще ви разкажа за праховете за пране My forest. Това са серия прахове и омекотител, приятели на гората.

Продуктите съдържат натурален сапун и съставки.Без фосфати и спомага за био разграждането.

Опаковките и съдържанието са приятели на природата, а % от приходите отиват за засаждане на дърва. Повече информация за бранда можете да откриете на http://myforest.info/.

Първите ми впечатления от този продукт за изключително добри. Хареса ми че прахът без дори да е отворен има невероятен аромат, честно казано не ми се искаше да не го ползвам тъй като стаята ми ухаеше много свежо.

Заради блога решех да използвам 1/2 доза само прах и останалата 1/2 да изполвзам в комбинация с омекотител.

Въпреки че дозата беше намалена препарата успя добре да изпере любимите ми черни дрехи а аромата беше страхотен, дори оставих джинсите си и няколко тениски при останалите, за да могат да попият аромата.

Когато използвах и омекотителя аромата беше дори по-продължителен а дрехите по приятни на допир, въпреки че описвам аромата като силен той не е натрапчив и завладяващ а по-скоро намекващ.  Определено ще си купя и по-голямата версия на продуктите като мисля да ги използвам за по-нежни неща като спално бельо,пижами и бельо.

Продукта може да се открие от цени между 6 и 12лв в зависимост от магазина.

CONVERSATION

1 comments:

  1. […] My forest –  до няколко дни. My forest – Първи впечатления […]

    ReplyDelete

Back
to top