Armina bio

-Arminabio не заплаща този пост-

Здравейте мили дами,

преди три дена ви разказах за посещението си на Миш Маш феста,там се запознах с дамите от армина Био и бях възхитена от това колко добре познаваха продуктите си и положителното им настроение.

Предложиха ми няколко продукта за този блог. ( те са първите хора с официално предложени продукти което ме прави щастлива).

Първият продукт който ми предложиха е продукт от 2в1,шампоан и душ гел. По принцип не съм особено голяма любителка на продуктите 2в1 тъй като смятам че всеки продукт трябва да си е отделно. Останах много приятно изненадана когато използвах продукта като душ гел, тъй като от няколко години се доверявам само и единствено на Cottage, тъй като те имат натурални съставки и не дразнят кожата, Go&Home също не предизвика дразнене и много се зарадвах тъй като вече ще имам продукт който е удобен за пътуване,малък най- вече не дразни кожата и има лек и приятен аромат.

Може да  откриете продукта тук : Био шампоан и балсам.

а повече от самата колекция : Go&Home Arminabio



Продукт номер 2 е Biosolis, слънцезащитно мляко за тяло/лице. Дадоха ми мостра която доста ме заинтересова,тъй като ми беше препоръчано от експертите на Bioderma да използвам хидратиращ крем/слънцезащита. изключително приятна и лека формула която попива бързо. Този продукт има два варианта 30+ и 50+Kids аз ви препоръчвам да си вземете най-високия фактор тъй като когато се тестват продуктите се използва значително по-голямо количество отколкото ние ползваме в действителност, което означава че и фактора намалява.

Продукта може да откриете тук : 30SPF мляко r 50 SPF Мляко 50+SPF kids




За следващия продукт не мога да дам точна оценка тъй като все още съм млада и нямам много бръчки по лицето си. Продукта е на Sante  и отново е Био това е интензивен дневен флуид срещу бръчки, имам "бръчки" от усмивките и реших да го използвам в тази зона (нищо че не е за това а за бръчки от времето) останах доволна.

Продукта може да откриете тук : Intensive day fluid.

Следващите два продукта са от Logona, и също са мостри.

Идват в книжка с информация за продуктите която е на няколко езика, за съжаление няма български.

Първият продукт е Bio гел за почистване на лицето който използвах сред доста тежък и дълъг ден и ми се отрази страхотно. Измива нежно и има Алое което е популярно с успокояващата си функция. И наистина е така лицето ми беше доста нежно а кожата беше доста “успокоена“ след употребата му.

Можете да го откриете тук: Почистващ гел

А продукт номер две от тази фирма е хидратиращ флуид (колко удобно) които употребих след почистването с горе споменатия гел, този продукт е с мента и спомага за борбата с пъпките (кожните демони). Формулата е лека и не оставя лепкаво усещане,попива бързо и е приятен, препоръчва се за мазна кожа но все пак може да се използва  и за суха кожа тъй като е хидратиращ.

Може да намерите продукта тук : Clear Skin хидратиращ флуид.



В заключение ще кажа че продуктите са страхотни а сайта е лесен за навигация. Може да отриете щанда на Armina Bio на 11.07.2015 на Миш Маш фест в One More Cinema

CONVERSATION

1 comments:

Back
to top