Наръчник на неомъжената жена

Здравейте,

днес ще ви разкажа за една много интересна книжка.
Преди няколко месеца авторката и Радостина Христова, публикува пост в групата на блогърите с предложение да изпрати на желаещите блогъри книгата за ревю.

За Човекът зад Малка черна книжка

Ради се оказа човек със железни нерви и успя да преглътне липсата на пост от моя страна, (пост който се каня да напиша от цяла вечност). Дори ме покани да говоря за Малка черна книжка на официалното и представяне.


За Блога

За Wildly free spirit Радостина и малката книжка ще останат много специални, от тях получих първата си покана за събитие като блогър. Тъй като това е първият човек който ми се доверява да напиша ревю, а малката (голяма) черна книжка е първият продукт, и за мен никога няма да бъде “книжка“ а КНИГА.

За книгата.

Източник на изображението: https://www.radostna.com/

Когато получих файлът с книгата, направих типичната грешка да съдя по заглавието. Помислих че е една от онези книжки в които авторката се опитва да остроумничи с разни иронични съвети които няма да помогнат.

Оказа се че греша жестоко. Книгата е изпълнена с прототипи от ежедневието които срещаме доста често, дори е напълно възможно да припознаем себе си или приятел в някой от героите.

Това което ми харесва е че историите са кратки и ясни, няма излишни детайли или ненужна натруфеност на изказа. Всяка история е разказана напълно реалистично и дори аз успявам да се открия в един от типажите.

Самата книга се чете лесно и бързо, като съветите са направени като шега но ако всеки поотделно се замисли над тях ще открие какво “намеква“ авторката.

Това което не ми хареса има едно единствено нещо което не ми хареса и то е че книгата е прекалено кратка,но силно се надявам че причината за това е че ще в близкото бъдеще ще има и втора част.

Заключение.

Книжката е невероятна, лесна за осмисляне и много приятна за четене. Силно препоръчвам да си я закупити има я както в електронен вариант, така и в хартиен. 

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top